søndag den 7. april 2013

Nyt på fødderne fra Finders Keepers


Jeg var til Finders Keepers på Nørrebro, med en sød veninde og faldt pladask for disse Nike sneakers. Jeg så dem engang omkring nytår, på tilbud i Illum, men vidste ikke lige helt om de var mig. Da jeg så fandt ud af at jeg bare ikke kunne slå dem ud af hovedet, besluttede jeg mig for at tage en smuttur i Illum for at hente dem. De var der bare ikke mere og jeg tænkte egentlig bare, "Nå, det var ærgeligt!" lige indtil jeg så en veninde med dem på og det virkelig gik op for mig hvor fede de er. ØV ØV ØV!!! Jeg ledte alle sportsbutikker i København igennem uden at finde dem og da jeg ikke vidste hvad modellen hed, var nettet heller ikke til meget hjælp. Desuden havde de jo været på tilbud og tanken om at skulle give det dobbelte på nettet + porto var ikke sjov. Nå, men det jeg ville frem til var at da jeg var på Finders K i går så jeg en stand med splinternye Nike sneakers og deriblandt var disse, men da jeg ville prøve dem, var der allerede en dame der havde dem på fødderne. ØV ØV ØV!!! Heldigvis vidste hun ikke helt om de var hende og jeg fik lov til at købe dem... FOR 400 KR! Endnu billigere end jeg havde set dem til inde i Illum tilbage i januar. Så nu bor de hos mig og jeg er sikker på at vi nok skal få det godt sammen! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar